Politie

Tijdschrijf applicatie

Doel van de tijdschrijfapp is om inzage te krijgen in de tijd (minuten) die nodig zijn voor administratieve taken, zowel in operationeel werk als in de overige werkzaamheden. In het specifieke onderzoek naar de administratieve taken worden zo'n 200 medewerkers, van diverse afdelingen, gevraagd om tijd te schrijven, dit gedurende een aantal maanden. Onderzoeker heeft de overzichten van het tijdschrijven nodig, hierop moeten alle (volledige) tijdschrijfmomenten inclusief het aantal minuten per activiteit zijn weergegeven. De app biedt een logische interface om snel en eenvoudig werkzaamheden te loggen en registreren.

Registraties

Bekijken en wijzigen

Het is mogelijk om een lijst met alle registraties te bekijken om ingevoerde registraties te wijzigen. Per registratie wordt de begindatum / tijd vastgelegd, de einddatum / tijd en de omschrijving. Diverse business rules zijn toegevoegd om de inhoud relevant te houden en de gebruiker te helpen bij het juist bijhouden van uren.

Beheer

Omgeving

Er is een beheeromgeving ingericht waarmee het mogelijk is om zonder tussenkomst van Thirdwave nieuwe onderzoeken in te richten. Per onderzoek wordt een naam opgegeven en een lijst met werkzaamheden waar een gebruiker op aangemeld kan worden. Deze vragenlijsten worden dynamisch en direct in de app ingeladen. Vervolgens is het mogelijk om via een Excel bestand deelnemers toe te voegen. Deze worden dan automatisch aan het juiste onderzoek gekoppeld. Het is ook mogelijk om op een later moment nog extra deelnemers toe te voegen. Aangemaakte gebruikers kunnen geautomatiseerd een e-mail ontvangen als bevestiging van deelname indien het e-mailadres beschikbaar is. In de beheeromgeving is het ook mogelijk om gegevens te exporteren van een onderzoek naar een Excel bestand. De beheeromgeving is via een webbrowser te openen. Het is mogelijk om meerdere personen toegang te geven tot de beheeromgeving met een persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord.

Voordelen

Beheeromgeving

  • Eigen beheer inhoud beheren van onderzoeken
  • Onbeperkt aantal onderzoeken uitzetten wanneer gewenst
  • Eigen inzicht in en controle over gebruikers en accounts
  • Direct en real-time inzicht in resultaten middels excel export
  • Beheer in notificaties, instellingen en procedures
  • Schaalbaar en toekomstvaste opzet voor onderzoeksdoeleinden
inloggen
menu
timer-gestart
annuleer-meting
opgeslagen-taken
taak-toevoegen
taak-opslaan
taak-verwijderen

Meer weten?

Neem contact met ons op.

Contact opnemen

Deel deze case

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief met updates, trends, projecten en tips.